vart jag har varit och vart jag ska

 
Tänkte vi kunde köra en snabbkoll på vart i världen jag faktiskt har hunnit vara och vart jag ska nu i år. Dom flesta destinationerna kommer så småningom få ett eget inlägg men för att få en överblick blir det en liten lista.
 
När jag var liten
Danmark: Köpenhamn, Fredrikshamn, Helsingör och Billund
Finland: Helsingfors
 
2011
Norge: Hemsedal
 
2012
Norge: Hemsedal
Storbritannien: London
Danmark: Fredrikshamn
 
2013
Egypten: Hurghada
Ungern: Budapest
Kanarieöarna: Teneriffa - Puerto de la Cruz
 
2014
Grekland: Rhodos
Storbritannien: London
Tyskland: Kiel
 
2015
Storbritannien: London
Kap Verde: Sal
 
2016
Danmark: Fredrikhamn
Japan: Tokyo
 
2017
Tyskland: Berlin (kommande resa)
Storbritannien: London (kommande resa)
USA: New York (kommande resa)
 
 
Det har blivit en hel del resande dom senaste åren, och mer ska det bli. Är det något av de här länderna ni är mer sugna på att läsa om än något annat? Annars börjar jag nog bara beta av dom uppifrån och ner.
 
 
Allmänt | |
Upp