Så vem är jag?

Ja, med en ny blogg så sitter det väl alltid på plats med en liten presentation. Jag som kommer driva den här bloggen heter då Amanda. Jag är en 26-årig tjej som ursprungligen kommer från den lilla staden Skövde men som för ett år sedan tog mitt pick och pack och flyttade ner till Göteborg.
 
På dagarna jobbar jag som förskollärare, vilket oftast är hur roligt som helst. När jag inte jobbar tycker jag om att vara i stallet, läsa, kolla på film, ta promenader och såklart att resa och upptäcka nya ställen. Och det är ju då detta som min blogg ska handla om. Både om ställen utomlands men även lite Sverigetips (och då framförallt Göteborgstips såklart).
 
Har ni frågor, funderingar, önskemål eller bara vill säga hej så får ni gärna lämna en kommentar eller två. Pöss och hej så länge!
 
 
Allmänt | |
Upp